„Go to Brand” jest jednym z najważniejszych elementów programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2020 w Dubaju. Daje szanse mikro-, małym i średnim przedsiębiorstwom na promocję ich marek w kontekście udziału naszego kraju w tegorocznej Wystawie Światowej. MŚP zyskują też możliwość uczestnictwa w Forum Gospodarczym Polska-Zjednoczone Emiraty Arabskie, które będzie częścią obchodów Dnia Polski podczas Expo.
- Maksymalne dofinansowanie 455 650 zł
- Wartość projektu (koszty kwalifikowane) max 1 000 000 zł
- Wkład własny minimum 15%
- Miejsce realizacji projektu Polska
- Zasięg terytorialny projektu Zagranica
- Dla kogo MŚP
Szczegóły dofinansowania
Celem konkursu Go to brand – EXPO 2020 jest sfinansowanie promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych.
Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?
- na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju
- na sfinansowanie kosztów usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie)
Kto może otrzymać dofinansowanie?
Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa uczestniczące w programie promocji o charakterze ogólnym w związku z zamiarem uczestnictwa w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju.
Powiązane artykuły:
Premier Jarosław Gowin: EXPO2020 szansą na szybki rozwój gospodarczy
EXPO 2020 – MŚP przed szansą na promocję w Dubaju