Introduction

Go to brand – EXPO 2020

Pomoc finansowa na promocję marek produktowych na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich i innych krajów Zatoki Perskiej.

Go to brand – EXPO 2020

„Go to Brand” jest jednym z najważniejszych elementów programu gospodarczego towarzyszącego udziałowi Polski w Expo 2020 w Dubaju. Daje szanse mikro-, małym i średnim przedsiębiorstwom na promocję ich marek w kontekście udziału naszego kraju w tegorocznej Wystawie Światowej. MŚP zyskują też możliwość uczestnictwa w Forum Gospodarczym Polska-Zjednoczone Emiraty Arabskie, które będzie częścią obchodów Dnia Polski podczas Expo.

  • Maksymalne dofinansowanie 455 650 zł
  • Wartość projektu (koszty kwalifikowane) max 1 000 000 zł
  • Wkład własny minimum 15%
  • Miejsce realizacji projektu Polska
  • Zasięg terytorialny projektu Zagranica
  • Dla kogo MŚP

Szczegóły dofinansowania

Celem konkursu Go to brand – EXPO 2020 jest sfinansowanie promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych.

Na co możesz przeznaczyć dofinansowanie?

  • na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju
  • na sfinansowanie kosztów usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie)

Kto może otrzymać dofinansowanie?

Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa uczestniczące w programie promocji o charakterze ogólnym w związku z zamiarem uczestnictwa w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju.

 

Powiązane artykuły:


Premier Jarosław Gowin: EXPO2020 szansą na szybki rozwój gospodarczy


EXPO 2020 – MŚP przed szansą na promocję w Dubaju

Skip to content