Introduction

Business in Małopolska

Centrum Business in Małopolska to inicjatywa, której celem jest usprawnienie obsługi inwestora i eksportera oraz promocja gospodarcza regionu.

Business in Małopolska

Centrum Business in Małopolska – partner Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, prowadzący zintegrowany system obsługi inwestorów (one – stop – shop), w ramach którego współpracują Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA, Województwo Małopolskie oraz Krakowski Park Technologiczny.

Głównym zadaniem jest wspieranie inwestorów zarówno zagranicznych jak i krajowych zainteresowanych lokowaniem nowych inwestycji na terenie Małopolski oraz wspieranie eksportu i ekspansji zagranicznej małopolskich przedsiębiorstw.

Centrum jest źródłem aktualnych danych o gospodarce regionu, posiada największą bazę terenów inwestycyjnych w Małopolsce, a także wspiera rozwój przedsiębiorczości w regionie i skutecznie buduje pozytywny wizerunek polskich firm za granicą. Centrum promuje ponadto małopolski biznes oraz  posiada wiedzę i doświadczenie by pomóc małopolskim przedsiębiorcom zaistnieć na rynkach zagranicznych.

Obsługa inwestora w Centrum polega przede wszystkim na opracowaniu oferty obejmującej sugerowane lokalizacje inwestycji, informacje na temat warunków prowadzenia działalności gospodarczej, kosztów pracy, możliwości pozyskania pracowników czy możliwości skorzystania z funduszy wsparcia inwestycji lub przedsiębiorczości. Centrum umożliwia dostęp do największej w regionie bazy nieruchomości inwestycyjnych oraz bazy danych przedsiębiorstw eksportowych i kontrahentów zagranicznych.

Centrum Business in Małopolska oferuje:
  • wsparcie eksportu małopolskich przedsiębiorstw poprzez m.in. targi, misje gospodarcze, warsztaty i szkolenia, poszukiwania odbiorców produktów i usług, konsultacje, wydawnictwa,
  • promocję małopolskiego potencjału inwestycyjnego poprzez m.in.  bieżącą obsługę informacyjną przedsiębiorców, międzynarodowe targi inwestycyjne, publikacje, szkolenia dla Jednostek Samorządu Terytorialnego, bazę nieruchomości inwestycyjnych,
  • budowanie międzynarodowej marki gospodarczej Małopolski poprzez prezentacje, udział w konferencjach i wydarzeniach o randze międzynarodowej, wydawnictwa oraz publikacje w mediach

Skip to content